äntligen!

...är det fredags slut och det betyder HELG!!!!!!!

idag var chill! eller njaa.. nästan iaf... 8.40-15.20 fast fick sluta lite tidigare :) typ kvart över 8) YEAY.

tog mig igenom dagen tack vare söta rumpor ;) bokstavligt talat... underhöll mig med att peta på adams rumpa och även tobbes och jespers tror jag fick sitt några pet. i like butts ;) HAHA ^^


jag ville klistra in ett klipp :) men kommer INTE riktigt ihåg hur man gör, så jag länkar ist. världens bästa jonas langar ett litet solo :) me liiike!!


puuusss snart dax för lets dance. men eftersom niclas, the great one, åkte ut förra veckan blir det nog så ska det låta med jonas vän picasso :)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0