dagen går upp och ner.

idag har vart superbra och super.. dålig rent ut sagt.

börjar bli riktigt sjuk nu, innan hade jag bara lite ont i halsen, nu hostar jag varannan sekund och halsen kliar. känner mig hängig och ORKAR inte med vissa saker...
skulle tränat idag, men det blev inte av pga. att vi skulle träna imorn bitti.
men inte de heller, Åsa ska dit och få PT... och jag skulle gymma vanligt, men jag lär ju inte orka någonting, så jag ska iaf hänga med och tjyvlyssna och gå på bandet... bättre än ingenting iallafall!

har städat mitt rum idag, verkligen S T Ä D A T!!!!! känns jättebra! såhär vill ja ha de hela tiden! lycka till bara!
ska till mölnvik imorn också med åsa, någon grej på Lindex, skitbra! :) och så ska vi handla och massa sånt, sen vidare till ingarö och åsas gamla granne camilla och käka lunch, gott! :)

snart ska jag sova, så jag förhoppningsvis blir piggare till imorn! måste ju spela in mitt inledande kapitel på band också, LYCKA till med denna rösten och halsen som döööödar mig -.- ska läsa igenom den ganska mkt i helgen, så jag "lär känna den" och sen spela in den när jag slutat hosta iallafall, bra om man hostar varannan mening...
snackade med jonas nyss också. skönt att höra att mustaschen är borta... vägpolis från texas... låter HIMLA lockande, doesn't it? ^^ puss på honom nu, för nu är han nyrakad (och fin) och det är alltid bra! :) schääääxy! :)
snackade om "gamla minnen" och jag känner på mig att jonas skulle säga godnatt eller något annat fint, så känner FB sig för att dampa... inte okey

nu måste jag sova, verkar inte som FB vill vara min vän denna kväll... och jonas verkar ha lagt sig eller något...
så jag ska väl göra detsamma... krya på dig till mig får jag väl säga...



J: - "bra grejer :)"

Kommentarer
Postat av: Helle

men jag har ju inte träffat dej 8)

ska göra ett inlägg med massa facebook och msn-konversationer från folk jag vill träffa då ;D

woho! :D jodå, lite gick in i hjärnan (; PUSS! <3

2009-03-21 @ 14:28:34
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0