detta... är dampigt

tjosan... nalkas prov på tisdag.. jag har läst... typ kanske max,. 15 minuter idag.. inte ens det! :O  och jag fattar sådär mkt... -.- känns ju så bra.. om man säger så här, om det går illa så lär jag inte vara den enda.. vet några fler som kan faila också....

imorn blir det privatlektion :) hoppas på herkanperkan igen!! kommer bli ruligt som satan, jobbajobbajobba honom!! :D:D:D får vi se om ridläraren är braaa :P

och så... jag hatar myspace... när man ser... att man inte får svar... blir det lite jobbigt... prutt...

iallfall!!! grattis Jonas på namnsdagen!! :) och matte på 28-års dagen... du är väl lite söt.
"were all guitarheroes!!"
hoho

nu längtar vi till sommarn!! lite i juli har vi som vi vet om! runt om i detta långa landet falukorv ska'vi!! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0