.....

jag tror jag har bestämt mig...
nu ska jag ta en "paus" från dig. och som jag tycker och känner just nu, vill jag inte åka i sommar. jag ska vara hemma, träna och förhoppningsvis jobba. det är mitt mål just nu.
innerst inne vill jag egentligen åka tror jag. men jag vet inte hur du reagerar och inte heller... hur jag kommer hantera det.

innerst inne, jag vet att jag alltid kommer bry mig om dig. du har blivit en himla stor del av mig, vad blir det.. sen 18 augusti 07, då började det på riktigt. du blev nummer ett.
jag vet inte vart jag ska ta vägen. jag vill lösa det.
<3

Kommentarer
Postat av: Helle

vi löser det tillsammans!

det gör vi, jag lovar :) <3

2009-03-07 @ 17:47:23
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0