hemma.. igen.

nu är jag hemma från dagens äventyr!
började med prov imorse som sagt. gick okej.. men om jag säger att det gick dåligt, så blir ofta resultatet bättre... så de gick skit!! ;)
åkte sedan hem, och vid tolv lämnade jag huset och åkte till huddinge... test grej i typ knappt tio minuter.. och såklart. healthy as... hmm.. iallafall så som jag kan vara... lagom frisk dåra ;) frisk iallfall från epepelsin dåra.. bara kursen kvar sen ska jag fanimej börja köra!!
efter det blev det forum och sedan ätaa god ceasarsallad+kyckling och sedan lite ärenden, sen bar det av hemåt igen.

nu skulle jag egentligen suttit i skolan och ritat och grejer.. orkar inte ;) fast känns lite orolig att vi skulle haft lektionen.. jaja jag mår bra här hemma :D

eftersom mitt internet fortfarande (!?!) inte vill funka så lånar jag nu åsas data.. och denna vill hon ha tillbaka strax.. så...

adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0