i fucking LOVE it!

gaaaaaash!! jag äääälskar min nya design!! tacktacktacktacktacktack och återigen TACK helen!! :) you're awesome!!!


iallafall! nu har jag motivering att blogga mera när jag har så snygg design!!! seriöst!! :D

idag var dagen lång, lite damp och sånt som vanligt, annars bra.. :) fick sluta tidigare idag... härligt!!
imorn ska jag väl upp... senast kvart i sju och sen åka till stallet, blir dubbelpass imorn! 08.20/30 till 10.30
riktigt roligt!! hoppas på sanzi och herkules :)

ikväll blir en hemmakväll.. ska väl titta på LD också...  ska sova tidigt! i love it... somnade typ halv tio igår och i förrgår, jätteskönt!! :)

nu ska jag ner och skölja mitt nyfärgade hår lite och se om det vill försvinna lite färg (och lukt) för det är jättemörkt i hårbotten och luktar aaaasmkt hårfärg! men i love it redan! grabbarna i klassen märkte det först :) vissa igår och vissa idag :P men det är okej att vara lite efter :)  och dom undrade även om jag tyckte jag var brunett eller svarthårig?? fasen, så mörkt är det väl inte?? tkr inte jag iaf ;) bara väldigt väldigt mörktbrunt i topparna... att jag aldrig kan få ALLTING i samma färg?? ;) Åsas fel kanske?? jaja, det blir nog bra... eller bättre om ett tag :) om någon vecka eller två så kommer det säkert vara perfa.. och tänk er att vara brun till detta också... LÄNGTAR till Gran Canaria.. men ångrar dock lite att jag åker hem innan... börjar kännas att jag inte vågar... fan... flyga själv.. och sen sitta på en flygplats i Madrid i några timmar :S  men tänk er, 9:timmars ALONEtime.. bara till en själv.. jag ska ta åt mig! tänka på mig själv... nu när jag tänker på saker jag vill tänka på då... blir jag lite depp... saknar och längtar efter vissa saker så damn mkt... JAG SKA FIXA DET!
fan,fan,fan,fan,fan,fan,fan osv.... vissa grejer vill jag bara fixa... typ nu...??


återigen, TACK helen för den UNDERBARA designen! och tack J' även för vara så snygg och hjälpa designen att bli som den blev.. :) hoppas du fattar att de va så...

<3 tvättahåret-time! ;)
ska ta bilder nu, och sen efter jag tvättat, typ ikväll eller imorn och så får vi se om det blev någon skillnad :)
annars får ni iaf se hur det blev efter.. :)


Kommentarer
Postat av: Helle

glad you're liking it! :D

2009-03-28 @ 17:16:21
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0