jag blir så arg...

... så himla fruktansvärt arg på mitt dampinternet!!
börjar lagga, för ja.. jag har haft på datan typ non stop i någon/några månader... nu.,. och nu protesterade den antar jag..
internet börja lagga, jag stänger av.. på fel sätt såklart eftersom den inte vill.. och sen på med skiten, och internet vill fortfarande inte fungera!! vad fan är felet?? (?!?!?!) nu har jag startat om den säkert 3-4 gånger och det vill fortfarande inte... jonas.. funkar ditt normalt nu?? hjälp mig isf!! :O

iallafall, snodde pappas data nu,
idag var en rolig dag minsann, eller nja.. lagom. efter skolan bar det iväg till stallet, hade herkan som jag hoppades på :) gick iallafall hyfsat bra :) fick till honom i en jättebra form iallfall! galoppfattningar var momentet idag!! fick beröm!! jag gör fattningen rätt, men det är bara rätt timing som gäller på den pållen, det ska jag minsann öva på!! så kanske han slutar slänga med huvet lite :)  längtar tills på lördag!! :)

nu ska jag byta lakan, vilket jag sagt i några dagar??.... och sedan lägga mig och läsa, MATEMATIK oj vad jag längtar... verkligen verkligen.

c ya fok's


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0