jag har alltid rätt... eller hur?!

återigen, detta är ett bevis på att jonas är bäst..




om man vet vad man letar efter, så ser man att det är ett av dom fina Harley Davidson- plektrumen grabben fick av mig i "julklapp" eller jaa... det var julklapp :)

och se så duktig han är på att använda grejer!!!
imorn ska jag maila han, för han har namnsdag vettni väl! :) och så ska jag nämna detta klipp och fråga om detta är sanningen som jag ser ;)

nu ska jag nog sova.. glömde släcka ett x antal lampor ikvälL ;) strunt sammaaa ;D  jag mår bra iallafall..

KOLLA IN WWW.MADEINSWEDEN.SE och sedan leta upp klipp från giget i trollhättan, good shiit!!!
puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Jossan

hoho ja det är fan dom! kul att han gillar dom ;)

2009-03-29 @ 11:54:07
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0