men detta löser vi bra!

haha! eller inte!!
igår snackade jag och helle mkt om våra speciella män ^^ vi kom fram till att på något sätt få dom lite mer utanför våra liv...
sagt och gjort tänkte jag dom första... typ fem minutrarna.... när vi bestämde oss för att snacka bra grejer började vi titta klipp och lyssna på musik, bra början där liksom! känns bra att jag har bytt bakrundsbilder och ringsignaler på telefonerna.. iaf för ett tag... men ack nej, jag ska inte byta alarmsignal. måste ju vänta tills stunden han säger mitt namn, då vaknar jag bra skaniveta! :) <3
kvällen spenderades hemma och var och varannan timme gick jag in på picasso's blogg för att läsa om äventyren jonas och hon var med om... det kom väl upp en bild på jonas i nästan varje inlägg från den här helgen, så typ ca. 10 bilder. varav EN, hallå... EEEEEEEN (!) var snygg liksom. dom andra... förlåt men han såg bara typ.. sliskig ut.
jag vill ta ett snack merej' ..... if i'll dare... hmm...
iallfall, den snyggaste bilden var en från idag då dom väntade på flyget hem från jävla gällivare. varför så långt bort?! om det hade vart lite närmare, iaf typ umeå så hade ja vart där! belive me!
iallfall, så... det där om att "ta bort dom primitivt från oss"... det lär nog inte funka...

puss på helle iaf för hon är så himla braa!

<3

you know what you mean to me

Kommentarer
Postat av: Helle

DU är för jävla bra asså!

du löser sig, det gör de (;

vi har typ..... 90 år på oss att leva lixom, haha ;D

puss fan ;* <3

2009-03-08 @ 21:30:59
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0