söndaaaag

äntligen söndag!! not...
en vecka kvar i skolan och sedan PÅSKLOOOV!!!
ledig på onsdag!! härligt!! blir nog fysikplugg då... måste verkligen!!
matteprov på tisdag, så det ska pluggas lite till idag.. och sedan fysikprov på fredag dåra... sen äre lov som gäller!!!

nu har jag iaf skickat iväg två mail, hoppas på svar på ett av dom iaf!! det sista jag skicka va viktigast, så det vill ja ha svaaar på!!! :)

ska leta upp en bra bild på erik också som helen ska få! :) har hittat två-tre st. från 27 maj förra året!! skitsnygga! :D
ska kolla igenom resten, finns en del... tur att hon inte ville ha på jonas ;) hade tagit ett BRA tag att kolla igenom alla på han :) SNYGGIS!!
ska skutta in i duschen också.. och byta lakan för mina vovvar sov hos mig imorse, och vito tryckte in mig mot väggen + att han grusade ner sängen.. dumma vovvä.. :) <3

Kommentarer
Postat av: Helle

WOHO!! :D:D

jag saknar erik....

2009-03-29 @ 16:34:41
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0