sunday morning

that's why i'm eeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaasyyyyy.....
jonas och erik från... typ västerås eller nåt klipp på youtube. snyggis.

sitter med mic och hörlurar nu runt skallen och gör mig redo. ska spela in mitt inledande kapitel snart. fyfan.. typ som en ljudbok... det låter ju förfan jättetöntigt när man läser något man själv har skrivit... :S

jaja, förhoppningsvis går det bra, och så blir jag klar snart och micken vill funka! jag ska väl prova en eller kanske två gånger, men om det inte blir bra, så hoppar jag in i duschen och fixar mig sen bär det nog av till heron city.
ska kolla bussar och sånt... så får jag väl ÖVA mera på bussen, på något sätt? (!!!!) och sedan försöka igen när jag kommer hem.
bäst som jag är så fixade jag iaf fram det från i fredags till imorn :D jag äger, tack jag vet :) eller som vissa säger ; "aa du är faktist bäst!" man tackar man tackar!  du är inte så dålig du heller! :')
när vi ändå är inne på det tracket, snacka med han i förrgår, fredags alltså... :) han är för bra.. :)
nu hoppas vi på mail om typ två tre dagar eller något, och så hoppas vi på BRA grejer :D bara berätta iaf, snälla
'keep your promises...'

back to homework! wish me luck!  <3

'ma båy' <3






uppdatering. :) detta skrev jag imorse, ville tydligen inte läggas ut :)
sitter och väntar på att nyheterna ska ta slut, ska se om jonas är pigg på att snacka en stund också... 'keep your fingers crossed'
tittar på Beck nu, spännandee :) sen sova och upp imorn, god natt säger jag nudå.
btw. matte och erik va söta idag! :) danny va neutral

bye bye from 'guitarhero

Kommentarer
Postat av: Helle

"danny var neutral"

går väl knappt att få bättre från dej om man heter D.Saucedo? (; HAHA!

and we hoppas!

2009-03-23 @ 17:02:15
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0