yooooo

tjabba tjena hallå, som min snygga "vän" mojje säger :D

fixa med håret förut som sagt.. venne om det hjälpte... får väl pendla mellan duschen och matteboken i helgen... prov på tisdag.. inte ALLS pepp på det... jag hoppas iaf får ett G..måste bara komma ihåg lite grejer, sen lär jag fixa det!!

snackade med jonas för ett tag sen.. han är för söt :)
han dampade lite på sitt internet.. han verkade inte på bra humör :) but i still love him ;)
giget i måndags var okej att jag inte gick på för det hade tydligen vart en boksignering för någon bok om tre sjuka kvinnor, läs om det i picassos blogg.. och så hade dom spelat i fem minuter... så snuffen, tack för du försökte, men det var nog bra såhär ändå :)

nu ska jag nog återgå till LD... det är ju så förskräckligt roligt... nästan... längtar tills Nickepicke ska dansa igen :D klart jag hejade på Mojjes ersättare ^^

ska fixa bilder sen också.. :) mitt hår är möööörkt ^^
puss

PS. funtar på att lägga ut ett inlägg med lite olika bilder på mig genom året.. hmm... ska se om jag hittar några som är åtminstonde lite normala... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0