10 maj forever.

här vi är på en nostalgisk dag... för två år sedan hade jag träffat världens snyggaste karl för första gången, och hade INGEN aning om vad som skulle komma i framtiden... fysatan va bra det har vart... jag är så glad, lycklig, stolt och ledsen på samma gång!  allt är så jävla bra.

har snackat med jonas mycket idag! made my day :*
snackade så mkt att början, dvs. det bästa av konversationen, försvann för det blev för mkt... men det var bra iallafall... thnx for the talk. ser fram emot mailet! "jepp, ska fixa det" återigen... du är awesome... jonas fick mkt beröm idag... han blev glad :)
fick även veta att han har två födelsedagar, att han ska vara bestman, (SNYGG kommer han vara!) spela lite i kyrkan, att han skriver låtar, att han inte kommer vara med på några gig i juni... (satan) att singeln lär komma i augusti... (LÄNGTA) skivan efter det, han är med i Avesta! (WOHOO)  och mycket mer....

och det bästa på konversationen hann jag inte spara som jag tänkte..... men ungefär såhär var det;
Erika: men tack, eller va man säger, för de här åren...
Jonas: tack själv!:) det ska bli mer
thnx... ily.
det här var utan tvekan bästa konversationen! gav så himla mkt.  lovelovelove.











have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0