fredag

idag är det fredaag och jag har vart ledig. skulle haft lektioner från typ 12 och framåt, men det var först engelska. och där ska vissa ha muntliga nationella, så det blev inget :D och sen så fick vi strunta i svenskan för andreas var så snäll :) haha! lite onödigt att åka till skolan för en lektion...
idag skulle jag ha pluggat matte, skulle behövts! men smart som jag är... har inte gjort ett JOTA idag... :S vaknade halv elva, käkade och chillade... vid tolv sa jag att jag skulle böra räkna matte.... inget hände... vid två sa jag samma sak... vid typ halv tre la jag mig i sängen och tittade på tv... somnade efter ett tag och vaknade för ett tag sen... jävligt smart gjort av mig... ikväll ska jag faktist räkna! och så ska jag till mamma imorn och räkna så hon kan hjälpa mig ifall jag inte förstår... jag blir så besviken på mig att jag tar tag i saker.. :S

iallfall, happy thoughts!! långhelg nurå! stallet imorn :D just nu tar jag av mitt nagellack som var i fem olika färger, haha! ska bara ha rosa kvar :) inte haft det på länge! najs najs :) + att min högra lillfinger nagel är HALV!!! :O jag skojar inte... jävla busschaufför i tisdags... ajajaj för min nagel... jag blev lite arg kan man säga :)

just nu tittar jag också på Mama i'm coming home med Erik och grabbarna... jonas gitarrsolo... fucking awesome!
visade det nyss för brorsan! han tyckte det nog var bra :) lite förvånad att jonas spelade gitarr, hade alltid trott att han spela bas :) haha tulle. måste lägga in klippet här också...


he is awesome. måste be han spela det någon gång... :)
aah, juste! på söndag, 10 maj, är det två år sedan jag träffa jonas för första gången... fysatan va jag saknar... <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Dom gör den där låten galet bra alltså... Sakna turnén 07 ibland!

2009-05-09 @ 07:50:16
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Heℓℓe

repris wtf!! :o

de har väl bara spelat den en gång in public, vad jag vet?

we have to wake up and make a change, repriiiis!! :D

och denna gången ska jag se de live!

2009-05-10 @ 10:19:24
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0