fullt upp.

tjenare, var ett tag sen jag bloggade nu.. jag har både inte haft tid och inte velat skriva efter den 10... eftersom det var så sjukt bra dag... iallafall..
vart ska vi börja?? måndag och tisdag flög förbi. den 13 då, onsdag... drog jag till skansen på morgonen runt elva var jag där, gick in som 15 :) gick runt och fick till slut syn på Kim och Janet.. följde efter diskret och rätt som det var. frammeee :D dom på infogrejen va dryyygaa... så då blev jag glad när jag hitta signeringen :D gick upp och snacka lite med Kim... "nu ringer det en klocka" *vart fan då, jag hör inget* tänkte jag.... sekunden efter förstod jag att han menade att han kände igen mig :) puss på honom. *eyecontact* <3
kollade uppträdandet sen drog jag vidare till studiebesök med skolan. weho. det var inte roligt. sedan hänga i stan med några i klassen... sen drog vi vidare till sickla och willys för att handla. och jag såg Jonah... gaaaaash jag kunde knappt stå upp och jag fick lite svårt att andas. puss på honom! :)
torsdagen blev det klassresa till husarö... seg dag... båt, sen paddla kanot och ha vattenkrig, käka lite, MÅ DÅLIGT, sen blev det till att leka massa lekar! det var roligt! vi vann.. nästan... efter det blev det BAAAD!! fan va lovely... och alla är så himla mesiga... jag var den enda som va i länge och simmade på 50 cm:ers djup :P men det var roligt :) bastade typ 1 minut till skillnad från alla andra som typ flyttade in där..."
vidare upp och byta om... de andra hade börjat grilla korv... bytte kläder och sånt och kilade sedan ut till "brasan" och satte mig.. satt vid martin och adam på andra sidan om mig.. flyttade runt alla bänkar efter ett tag, fick lite grillkorv att käka, gooouuutt.... "jag använder den för att värma händerna" haha sötis. iallafall, sanning och konka började... jag och adam var inte med :P så jag gömde mig under filten och la huvet på han för att "sova" haha
efter ett tag spelade vi lite fotboll typ en minut :P gick sedan in för att spela kort.. klockan närmade sig tre tror jag och adam och hans roommates bestämde sig för att sova. "goodnight puss och kram" så försvann dom... gick tillbaka till min stuga och skar mig i lillfingret. aaaaj!    GODNATT 
nästa dag chillade vi, åt frukost och städade och käkade även lunch.
båten hem va trevlig... *vägarna gick ihop i varandra och var inte propertionerliga* höhö
hoppade av i hasseludden och där väntade åsa och voffana... hem och fixa.. sen in till Rix i kungsan...
KIM VA GRYM!!! lovely. han är bäst. PUSS på honom... längtar...
hela kvällen där, det var ganska najs.. hem och sen sova..
lördag morgon blev det stallet... hoppade April och det gick HUR bra som helst!! jävla humörsvängshäst!!! (återkommer) sedan hem och sen bar det av till eskilstuna för att se på Robin och Mojje :) framme, käkade och sedan smet vi in på parken och träffade Robin : "nemen, ni är ju överrallt???" puss söten... that we fix! :)
grymt.. ska maila lite bilder till Robin sen också :) en liten fredagspresent.. :)
söndag hände ingenting... måndag i skolan... tisdag blev bara en lektion... onsdag fick jag reda på mitt matteprov.. SATAAAN!!!! ett jävla Gpoäng ifrån VG!! :@ jag blir så arg och besviken.. :S jag ska "skrapa" ihop det och hitta något fint jag gjort som dom missat.. moahaha ;)
"klämdagar" torsdag och idag... fredag... idag åkte jag till stallet för att tävla KM i hoppning, Jag var pepp som satan!! byggde fram, fixa April och allt var bra... gick ut säkert tio minuter tidigare än vad jag hade behövt... april började väl bli på lite dåligt humör redan då.. jag gjorde nog misstaget att gå på med spöt för hon skulle lyssna bättre.... började sedan rida fram, det gick bra fortfarande.. började hoppa lite och så... hoppade oxern två gånger tror jag och de andra hinderna... när jag skulle hoppa igen... så stannade hon... gick tillbaka och tog samma igen.. återigen stannade hon och jag ramlade av... hoppade upp och sedan på't igen ba... hon hoppade och jag tappade balansen och hamnade på halsen efter... samma sak gången efter det... sen stannade hon igen och jag hamnade på halsen innan hindret...
väl in på banan och så fick jag startsignal... fattar galopp och rider mot första hindret.. känner att hon knäppar sig på vägen dit.. och smackar på... hon stannade igen och jag landade på hindret... där var min tävling över... ställde mig upp och tog hästen och gick ut... revansch nästa år säger jag bara.. :@
hem på kvällen och chilla bara!
idag är jag lite mörbultad och ska väl ut och plocka lite maskrosor och tjäna pengar :) wehooo... awesome!

det var min vecka.. kanske veckor... och det var najs!
kanske lägger upp lite bilder från spektalerna här om ett tag...
bjuder redan nu på en bild på Jonah från idol 2005... han jag såg i mataffären.. lovely.. :)
HERREEEE!! fasen va snygg... hade glömt det.... <3



och det är bara 8 dagar kvar till AVESTA!! WEHO miss you.. duvet så mkt.. <3


ETT STORT GRATTIS TILL DEN SOM LÄSTE IGENOM HELA INLÄGGET!! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Rix och E-tuna var grymt :) Och jag läste hela! haha

2009-05-22 @ 11:05:28
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0