hur blev det såhär?

kom nyss hem från jobbet! gick snabbt och bra...

igår var jag i avesta för turnépremiär och äntligen träffa jonas igen efter 161 dagar.
klagade på kramen, fick en bättre! :)

-jag måste bara....
*kram*
-den va bättre va? :) *titta i ögonen*



måste bara säga att jag tyckte, helt ärligt, att själva konserten sög. för mycket EMD för lite band... visst det är deras spelning men ändå. och för lite EMD och för mkt covers.
så att vara där och träffa jonas får 5/5 men själva konserten får dock bara en 2:a. det är tack vare jonas gitarrsolo som gjorde allt bra.
ska lägga upp video senare!

jag har knappt sovit någonting och imorse blev tåget försenat så jag åkte direkt till jobbet. blev pigg och nu när jag kom hem blev jag trött igen.

jag vet inte hur jag ska göra.. jag vill verkligen inte se dom här konserterna, (bara för gitarrsolot) och inte betala alla inträden (-.-) men jag vill ju träffa jonas.

aah allt är bara cp. nu ska jag sova.
puss n' cry

+ att KIM är världens sötaste. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0