I LOVE IT

igår va en himla bra dag asså!! :):)

började iof med fysikprov.. lagom roligt, HÅLL TUMMARNA!!

sen till finntorp för att ÄNTLIGEN ta bort min tandställning!! jag är sååååå glaaad!! tittar på det hela tiden! :) känns jätteskönt utan!  kanske lägger upp bild senare! :)

träffade cicci! åkte till hammarby sjöstad för att promenera lite :) "där är han ju!" *springer* och en brud hoppa ur bilen... inte okej.

snackade med jonas när jag kom hem, puss pårej!!!
JAG VILL DIT! nu letar jag billiga tågbiljetter på tradera osv. om det är billigt på måndag.. så slår jag fan till..
fick reda på idag att jag är ledig på tisdag.. så det är typ SKITBRA om jag hittar billiga biljetter! mormor kanske vill sponsra??.... :) MIIIH
men snart är det lördag, och det betyder Avesta!!

Ni hittar mig på höger sida, (inte från scenen sett) :) där kommer jag bosätta mig under dessa fina konserter jag ser fram emot.  du är så fucking jävla bra! duvet :)
PUSS PÅ DIG

och kram på alla andra ;)
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0