jävla abstinens och hat.

jag vet inte ens vart jag ska börja..
jag vill bara att den här såkallade "resan" ska ta slut och "lyxresan'" kan börja!!

nu tänker ja faktist inte bry mig... jag rent utav HATAR dessa såkallade EMD-fans...
alla är så jävla falska och äckliga. ursäkta. men förstår ni vad ni gör ens??


jag får sån jävla abstinens av att träffa jonas just nu när jag tänker på sånt här... jag vill bara haaa alla dessa konserter.. men ändå vill jag inte för jag klarar inte av såna personer.
nu vill jag bara ha augusti och sen kan allt få bli bra.

J. duvetvetvet så jävla väl.

Kommentarer
Postat av: Heℓℓe

du vet vad jag tkr om de här.

puss!

2009-05-24 @ 14:00:34
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0