saaaturdaay

tjena.. idag är det lördag och klockan är halv fem...
idag har jag vart i stallet, red dock inte men tjänade in 275 spänn på det, så det gör inget!
idag har jag faktist pluggat litelite fysik.. eller njaa.. läst igenom anteckningar iaf... bättre än inget! kan man hoppas!
ikväll ska jag chilla! och göra morötter och gurka och diipp :D yumyum

nu är det bara en vecka kvaaar :) WEHOOOO!!!!
och på onsdag gäller det.. och så ska jag träffa Cicci på det! great!! <3

nu kanske jag ska hoppa ur shortsen och ta på mig ett par mjukisar ist...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Asså jag kommer verkligen inte ihåg vad det är vi har bestämt på onsdag :p men kul kommer de säkert att bli, haha :)! pusspussspuspus <3

2009-05-25 @ 14:43:46
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0