söndaag

tjena hoppsan
jag är trött som satan. ajajajmensvärk.
i torsdags var ja hos marcus, hängde på en klippa hela kvällen och åkte hem runt tolv, åkte taxi... (jagärduktig)
i fredags sov jag typ hela eftermiddagen, fast var vaken ett tag innan.. härligt... igår, lördag åkte jag till stallet... hoppades på herkan (thegreat) men fick camaro först?! what? bytte iaf till april sen.. åsa fick the great one. gjorde ont i hjärtat. iallafall, KM i hoppning den 21... jag och åsa funtar på att vara med.. men vilken häst vill man ha liksom?! gärna herkan, men ändå inte... kanske april men ändå inte.. kanske sanzi men ändå inte.. finns inga bra hästar kvar liksom :S
idag har jag läst lite gympa grej, ska läsa mera snart.. har några sidor kvar och ska kolla igenom allt sen... har flera timmar på mig!
har kollat lite tåg till sommarn :D eller en dag.. två 8) typ hunnebostrand och enköping.. BILLIGT BILLIGT :D i fix :P det blir naaaaaaaajs  :)
juste... hoppas på mail typ efter tisdag någon dag! så man fanimej kan börja planera lite :D:D woohoooooooo

om en timme börjar one three hill,  wehooo.. ska väl läsa lite innan det..
c yaaah




och förresten, såg reprisen på babben idag... förlåt... men FYFAN va dåligt dom sjöng :o Matte var ju den som sjöng bäst av dom tre om någon skulle ens vara bra -.- skam.

Kommentarer
Postat av: Heℓℓe

tkte inte heller killarna var på topp riktigt.... men vafan, man kan inte kräva perfektion alltid, elr hur? (;

2009-05-03 @ 19:18:48
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0