damn.

mycket har hänt; biopremiär, skolan, shopping (as usual), stallet, tävling, chill osv. troligtvis blir det winter jam idag. det får vi se.
jag mår helt okej. kopplar ihop saker för mkt, och det suger!!!
drömde en jobbig dröm. (försvinn!!!!)
jag orkar inte.


Lovin' you is easy, playin' by the rules
But you said love tastes so much better when it's cruel
To you everything was just a game
And oh yeah you played me good
But I want you, I want you, I want you so much more than I should
Yes I do


Nothin' ever hurt like you

jag har svårt att inse.
jag orkar inte med allt.
jag tänker tillbaka.
jag ångrar saker och tänker hur jag skulle gjort istället.
jag blir ledsen av småsaker.
jag känner av att jag mår dåligt ibland.
jag skulle kunna må mycket bättre.
jag är inte nöjd över saker jag inte får bekräftat för mig.
jag kan inte släppa vissa saker.
jag kopplar ihop saker på de mest onödiga sätt.
jag har svårt att koncentrera mig.
and so on.

jag antar att jag helt enkelt har svårt för saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0