veckorna bara rullar förbi

och idag var det lördag igen, veckorna går sjukt fort och man undrar bara vart tiden tar vägen!
jag har hunnit med mycket de senaste dagarna!
skolan som vanligt och hängt.
i torsdags mötte jag vännen Linda och vi tog oss en tur runt på stan och sen vidare till Alby.
shoppade galet (och enligt henne har jag tydligen shopaholic) det medger jag minsann inte... höhö.
när vi äntligen kom fram till Alby (som var typ världens ände) så blev jag rädd och började ångra mig! haha
den där Linda lyckades övertala mig och vi knatade på mot cirkus-grejen. väl framme kändes det inte helt hundra, så vi gick tillbaka och satte oss återigen på det extremt snabba tunnelbanan mot stan igen och rullade hemåt. har tydligen gått med på att (kanske) åka till någon annan hall och skutta omkring med henne, (hitta något billigt och NÄRA, Linda!!!!)
idag var det som sagt lördag och dagen började i stallet, anmälde mig till hopptävling på fredag, vilket ska bli extremt roligt, och jag ska INTE ramla av på första hindret denna gången! bättre kan jag! ;) när jag kom hem så fixade jag mig och drog senare mot staden för att möta min fina Sheepish-Lisa som jag inte träffat på år och dagar! eller iaf nästan :) vi hade sjukt roligt och måste göra om det snarast! måste erkänna att jag var rädd för att vi glidit ifrån varandra, men som tur var hittade vi snabbt tillbaka! drog runt på stan, ja råkade shoppa lite till... inte alls meningen! men det var ju REA :) haha! stötte på Linda en snabbis som velade om att gå in på Carlings eller BikBok. Jag och Lisa rullade vidare och kollade lite mer kläder, och sen var vi så jättehungriga att vi köpte oss en varsin kycklingpasta sallad på sandys och sen även en morotskaka som vi dela på :)
tog oss en promenad eftersom alla affärer stängde och hamnade tillslut vid hötorget igen, hoppade på bussen mot Stora Essingen och skulle byta någonstans på vägen och åka till Hornstull... det gick ju sådär kan man säga! efter många byten och fram och tillbaka så hamnade vi tillslut på tunnelbanan från Fridhemsplan och det var ju lite annorlunda, men roligt! gick upp i centralen för att gå på toa, ner till tuben igen och rullade sedan hemåt efter en superbra dag!
nu är jag trött och funderar på att gå och lägga mig...  imorn kommer "syster" på besök med sin pojkvän/sambo och de ska äta här. ska bli roligt att träffa honom också!
godnatt alla fina.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sandys är bäst!

2009-11-15 @ 16:02:56
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0