i don't mind it, i don't mind at all.

idag väckte mamma mig av ett sms kvart över åtta, och frågar om vi ska ses på fredag... nödvändigt!
men iaf, kunde inte somna om, så jag har tagit det lugnt nu på morgonen! ska iväg till gymmet sen :) ska gå dit till ungefär kl. 12 och se på 7th heaven och sen även Ellen-showen. har kollat vad som går på femman idag, och vid 12 tiden är det bra program, synd bara att jag har sett typ alla 7th heaven avsnitt, men därför går jag dit i mitten av det programmet! jag måste kolla vilka andra kanaler som finns där borta... så man har lite valmöjligheter! juste, kan man få träningsvärk/ont i slutet av ryggen av att jogga/gå på bandet?? får se om det blir bättre!
ikväll ska jag nog hänga med Ted och gymma... gjorde inte det igår, men gör nog det idag iaf. får se vad jag bestämmer mig för!
och jag försökte även plugga igår, det sket sig ju som sagt.. så jag ska ta tag i det när jag kommer hem vid ca. kl 14 :)


jag klarar inte. jag vill glömma, men allt jag gör får mig att koppla ihop det. vill inte. finns så mkt jag kunde gjort annorlunda i somras så kunde det kanske vart annorlunda nu. verkar som det kommer förbli att vara obesvarat.

Kommentarer
Postat av: helle

din lilla hurtbulle!

jag var iaf på gymmet och så körde jag spinning igår :D

2009-10-27 @ 11:33:11
URL: http://gillarduost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0