jisses.

jag sitter och läser gamla blogginlägg från augusti förra året.
flajs och min månad...
finns så mycket jag saknar. jag har skrivit massa som jag har censurerat, och jag kommer inte alls ihåg... haha! vissa meningar säger nämligen; jag ska inte glömma... hmm.. det gick ju bra! ;) haha

finns så mycket med det som vart som jag saknar så sjukt mycket.
nu har jag inte träffat jonas på över en månad.. det är ju såkallad lågsäsong... känns lite sådär när jag tänker på det, dagarna går förbi och jag klarar mig, men när jag börjar tänka på minnen, honom osv. kommer jag på mig själv att jag saknar honom, även nisse och jocke.
har inte snackat med grabben på hur länge som helst heller... sist var väl när han maila mig på my b-day, men inget "two-way street" talk... ska fixas..!

<3



isn't it obvious that I love you? isn't it obvious that I need you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0