segsak

jag har vart sjukt otaggad på att blogga på senaste tiden. har liksom inte prioriterat det. har försökt ta det lugnt, lägga mig tidigt, och iaf FÖRSÖKA göra bättre ifrån mig i skolan.. har webbdesign-prov på tisdag och matteC prov på torsdag... men på fredag blir det äntligen lov!

ikväll/eftermiddag får jag finbesök av helle och vi ska typ virka hela kvällen, laga lasagne och jag tror jag ska gå igenom lite grunder i webbdesignen så jag kommer ihåg det och även kolla igenom lite matte!
har även bytt bild på facebook, tycker den är rolig 8) för övrigt hade jag april,hesten på bilden, idag också. och det gick HUR bra som helst! finis :) den hästen ska jag köpa någon gång :D haha



detta är bilder som betyder stört mycket om som man (jag) saknar extremt mycket.




Kommentarer
Postat av: Jossan

Fina bilder :)

Det är super att du lägger energi på skolan! Keep it up och slå en pling om jag kan hjälpa dig med något :)

2009-10-19 @ 16:38:50
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0