tankar.

oj, länge sen jag bloggade... har helt enkelt glömt bort.
vet inte riktigt hur jag mår osv. känner mig nere ganska ofta, trött och blir lätt irriterad på människor jag egentligen tycker om. (även de jag inte tycker om särskilt mycket)
ibland vill jag bara gräva ner mig själv. finns så mycket jag vill göra och även saker jag ångrar. typ 0 i livslust just nu...

hatar att jag (tycker själv) har enkelt att få kontakt med människor men jag är så jävla dålig på att behålla det. hittar på ursäkter, slutar höra av mig, ignorerar osv. jag vill bättra mig, jag ska försöka.

nu ska jag ta ut vovvarna på promenad och fundera lite. <3


känner även att jag "förlorar" sambandet, eller vad man ska kalla det, med J. jag vet inte vad jag vill eller känner angående allting som händer. jag vill bara lösa allting.

Kommentarer
Postat av: Jossan

du kan gumman! head high :)

2009-10-04 @ 20:54:04
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0