trött och mår illa?

det är höstlov! *lycka*

i fredags blev det höstlov och det firades först i forum, med Linda, Cicci, Julia, Bobby och även Matte svängde förbi i ca. 45 minuter haha! ovärt. åkte med Linda till stan, käkade lite, hon lämnade mig så jag åkte till centralen, väntade och sen blev det att åka till idol.
äckligt bra avslut. Calle Kristiansson är bäst och kvällen blev värd! ;) haha tog bild med honom och han va allmänt söt&trevlig. loooove him!
hem och sova. stallet på lördag morgon. hem fort och fixa och sedan in till stan och möta Linda i slussen vid 13. sagt och gjort, vi åkte till täby centrum och shoppade. reamänniska som jag är, köpte två armband. så värt. blått och vitt! :) JOCKE!! ;) vidare till donken. käka, snacka lite och när man pratar om trollen står männskan i kön för att käka något. aningen pinsamt! ;) haha!
knalla vidare och sen till kicks. efter ett tag kom Erik fram själv och hälsade och snacka lite trevligt. haha! den blicken var det roligaste...! mer chill och när de flesta hade gått snacka vi mer med Erik.
-Hur går det med Jonas då?
både Linda och Erik reagerade likadant så jag ändrade mig snabbt och la till : med deras skiva och så alltså!
-jo det går bra, Jonas jobbar för fullt för att få ihop pengar till hushållet så vi kan gifta oss om några månader!
-men allvarligt! skivan...
han ville inte ge upp och fortsatte...  vi försökte komma på vem det var mest synd om.. jag tyckte synd om jonas, han om sig själv. sedan kom vi fram till att Nisse är nog den som är mest avundsjuk! ;)
E: *le*
-jag lovar att vara glad om du hälsar till Jonas...
-det ska jag absolut göra! :)
ahw. faktist helt okej idag och jag ändrade lite uppfattning. ;)
tåget hem igen och det var en trevlig dag.

igår hängde en del av klassen hemma hos david. vi käkade, spelade pingis och kollade på tv. härligt. hem och sova.

och idag har jag vart duktig! har först gått till katten som jag är kattvakt åt, och sen gick jag bort till gymmet och gick/sprang på bandet i 50 minuter! Hela Ellen-showen! *bra jobbat* fast när jag gick hem mådde jag inte okej. lite yr. men fasen. skitsamma :D
jag ska träna varje dag den här veckan och äta bra. ska se om jag åker ikväll också. beror på om Ted ska dit och om jag får med mig Åsa :) woho.
när jag kom hem lagade mat till le-brothers och mig själv. och nu försöker jag plugga. men det sket sig när jag startade datan ;) ska lyssna vidare på TS (såklart) och vila. sen ska jag nog plugga lite mer! har ju trots allt prov tisdagen efter lovet.. wiho... INTE!
men jag är sjukt stolt över mig själv! fick 1 poäng ifrån VG på matteprovet i hade i torsdags. grymt bra för att vara jag! fick typ minst ett poäng på varje uppgift. (nästan) och då är det ju bra, kan grunden typ men glömt att utveckla...

nu kör vi. jag kan om jag vill. och jag har saker att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vem vare som hajja till på "FINLAND!!!" då VA VA VA?? Din galna reamänniska, när jag e rik igen ska jag lära dig SLÖSA!!! :D



Och Erik och jag tänker bara på ragga + att du formulera dig lite wierd! PUSS <3

2009-10-27 @ 19:24:47
URL: http://felindas.blogg.se/
Postat av: Linda

Vem vare som hajja till på "FINLAND!!!" då VA VA VA?? Din galna reamänniska, när jag e rik igen ska jag lära dig SLÖSA!!! :D



Och Erik och jag tänker bara på ragga + att du formulera dig lite wierd! PUSS <3

2009-10-27 @ 19:24:53
URL: http://felindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0