jag är inte död

jag har bara typ noll bloggfeeling just nu. tror jag sitter på en påse med antifeeling. iaf när det gäller bloggen, när det är gig så älskar jag det.
var i eksjö förra helgen! det var faktist jävligt bra feeling på det giget! härlig efterfest och trevlig helg iallto.
imorn blir nog en bra dag! ikväll ska jag kanske plocka lite på rummet.. annars går jag upp tidigt innan jag åker in till grönan för att se på Kim. för imorn kl. 19.00 kommer självaste Kim hem hit och spelar! hur jävla feeling som helst! :) längtar verkligen till att träffa honom igen... saknar!

hörs later! hoppas nisse hör av sig sen också, för nu har jag ÄNTLIGEN fått iväg den andra filmen... så får se va han tkr om den! :)

loveonya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0