Brr....

Det var på tok för kallt på balkongen när jag skulle göra matte, så jag satte mig i soffan och tittade på tv samtidigt... Har gjort några tal och det flyter på! Funderar på ifall jag orkar leta upp några fina bilder på grabbarna på min externa som jag behöver imorn, eller om jag ska ta det till nästa vecka och jobba på grunderna och sånt imorn... Enklast är ju att vänta till nästa vecka, så det gör jag! Måste lösa småproblemen först såsom att en ram är blå, att den inte är centrerad på en sida och vad jag ska skriva på sidorna måste jag lösa också...
Sen ska jag skicka iväg mail och få lite svar hoppas jag! :) Jag längtar tills jag blir klar, ska blir riktigt roligt! Ska även snacka med min lärare om PHP och en... databas? Skriver det här som en "minnesnotis" suveränt! :)
Får dock inte glömma USB-minnet där lite jag gjort på hemma ligger, så jag kan använda det imorn! :)
Nu ska jag börja göra iordning mig för sängen, ska bli skönt att sova!! Godnatt :)

Gjorde något "quiz/ja-nej sak" på facebook. Kom upp en jobbig fråga, något jag funderar över. Jag tryckte på "skip" och gick vidare. Jag vill släppa. Gå vidare med mitt. Jag klarar mig!
I'll always remember the way that we cared for our time.


Bilderna har ingenting med texten att göra. det är bara ett tillägg.

 finaste
 this is how this moment feels like. just a blurr in my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0