det är orange vi röstar!

Igår var det körslaget som gällde med min bästa vän, otroligt härlig feeling där inne i studion!!!
Chill utanför i det härliga vädret :) sen in, väl på plats kommer Emanuel och Robin in. Emanuel ser mig och vinkar, förvånad blev jag att han kände igen mig! iaf så drog allt igång, Mojje var sist och bäst! Han gick såklart vidare, ut och sen chill... Efter en stund så tittade Robin på mig, jag vinkade och han sträcker upp handen och vinkar tillbaka och ler asstort ;) söten då... några sekunder senare kommer han och hälsar med en kram. Han hälsade på Cicci, lite snack och sen gick han igen och skulle leta efter the Krull ;) han byter två ord med Emanuel som också kommer fram och hälsar men bara snabbt och sen gick han igen! Men trevligt att dom känner igen mig må jag säga :) Trodde inte det om Emanuel eftersom jag snackat med honom snabbt 1 gång och hälsade på honom i oktober, men det är roligt! :) Gick utanför och träffa Mojje, SNYGGING!!!!, och snacka lite, "asså förlåt, men jag ÄLSKAR min nya skiva!!! förlåt, men jag absolut älskar den!!!" sötis där :) puss på honom, nästan ;) så gick vi till bussen och rulla iväg.
Vidare till donken för käk, alla man kände igen var där! Sen tog vi bussen hem till Mamma och sov där. Imorse drog vi till forum för att leta orange t-shirt... hittade en men det skulle blitt fel passform och shitt på karln, så det sket sig! Får leta mer imorn!!! Måste hitta en, vi har ju redan skrivit en dikt till! Finis på honom!!!
Åkte sedan hem efter ett kap på påajen, skulle kosta 23 men fick den för 12 (????) men jag klagar inte :) så fick paj+latte för priset av pajen, NICE! :)
Tog en promenad från gamla skolan, tog en kvart + att prata med grannar och sånt, Varför åkte jag bussen när jag gick där?! usch, hatar att jag var så lat -.- :/ Härligt i vårvädret iaf! Bytte kläder och tog en bok, latte & päron och satte mig i solen på balkongen. Tyvärr var boken lika dålig som sist, seg att komma in i, så jag tröttnade och solen gick i moln, så jag gick in istället. Lyssnar på Tyler Hilton (som vanligt) looove him now!! :)

Ska se om jag ska starta ignån min data och faktist tömma kameran helt! Behöver det till på lördag ;) Då blir det Mojje hela dagen!! LOVE IT! :D
adioooos :)

Kommentarer
Postat av: Cicci

UNDERBAR helg!!

Längtar redan till lördag <3

2010-04-04 @ 23:12:56
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0