Hmm.. vart vill jag flytta? Finland låter lockande!

jag försöker få mitt sms-inlägg att funka, tydligen vill det inte.
Jag skrev om hur glad jag var över att Mojje bar t-shirten och om dagens höjdpunkter.
Mojje var självklart utan tvekan snyggast ikväll i tishan, jag blir så... jagvetinte.. stolt på något sätt!!
Tyvärr fick han lämna programmet och jag förstår inte vad sverige tänker med!! Vart är era hjärnor?! Jag är faktist himla besviken på att jag faktist inte är där... Fast ändå bra, om jag hade vart där så lovar jag att jag hade släppt ut tårarna när han åkte. Men nu satt jag i soffan och blev bara sjukt besviken och höll tillbaka. Nu känner jag de, jag blir besviken. besviken besviken besviken!! Jag vill bara träffa Mojje utanför magasin 7 och få en sån kram som bara han ger. seriöst. bäst. bäst. bäst. I guess att jag ska försöka få biljetter till finalen då... Ska maila lite! I need it!!! Jag måste även lösa kryssningsproblemet och byta jobbdag! Usch va mycket krångel, men han är värd det :) som sagt, han hade snyggaste tishan och var BÄST!
Nu ska jag lägga mig för jag jobbar imorn, upp klockan sju! Jag ska sätta upp en lapp eller messa dom som skulle kunna byta om jobbet, jag ska fixa det. lovelovelove

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Haha det är väldigt segt att bo i Finland ska du veta ;)

2010-04-19 @ 13:52:55
URL: http://jefr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0