I'm still waiting

so Bandit, whatta hell are you waiting for?! Just play this awesome song so I can let my ears have a rest.
Att lyssna på Bandit och bara vänta med spänning är jobbigt! ;) Jag hoppas på det bästa!! Undrar hur många gånger rösterna registreras om man bombar med dem som jag gjort nu ;) Jag vill bara höra!!

Nu ska jag fortsätta hålla tummarna och kanske ta upp matteboken för jag har ändå typ ingenting att göra förutom att vänta.. så kan spendera tiden väl på något vettigt...


Idag träffade jag Cicci i forum och vi käkade och kolla in Cubus som öppnade där igår! Kom iväg med ett par leggings bara då vi hade bråttom till bussen! Ska dit imorn förmiddag och spana vidare!! :) hoppas på det bästa..

lär ju skriva av mig sen om hur glad jag är om deras låt spelas... :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0