jag fick sånt abstinens av att skriva av mig...

Jag måste skriva av mig, fick så många tankar i huvet om allting.
Ska skriva och ser sen och jag publicerar eller sparar... Har inte gjort så förut, får se om det hjälper!



update 20.18

Jag har skrivit i över en halvtimme om olika saker. Jag sparar det för mig själv och ger er ett utdrag:


Jag njuter av vissa stunder, stunder som visar glädje och tacksamhet.
Många andra situationer gör mig lycklig av att tänka tillbaka på:
En person som stannar upp vid bordet man sitter vid, sträcker sig och ger ett papper & ler.
En person som visar att man finns i publiken.
En person som söker ögonkontakt och kastar plektrum.
En person som säger ens namn med ett leénde.
En person som sjunger till en.
En person som kommer ihåg saker som hänt eller sagts tidigare.
En person som säger uppmuntrande saker genom en tråkig dator.
Detta är bara några av sakerna jag uppskattar. Att jag har vart med om detta, det går inte att beskriva känslan och lyckan inombords. Jag är lycklig, innerst inne. Tack vare det här. Ni anar inte.



Cause love is never in the same place that you left it.


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha ja det blir svårt att vara utan spelet :( men då har man något att se fram emot och inte bara skolplugg ;) lunchrasterna!! vi borde få ett eget fotbollsspel...mohaha!

2010-04-02 @ 22:42:27
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0