jag orkar inte vänta längre

jag börjar bli trött, eller jag kan säga att jag redan är trött.
Jag har väntat på att grabbarna ska spelas på bandit i några timmar nu! börjar tappa tålamodet...
har mailat och så några gånger... väntar fortfarande med spänning och håller tummarna.. ikväll får kanske radion vara på istället för tvn.. iaf en liten stund tills jag blir heldepp!

Imorn blir det Bounce i Globen med Åsa, ska bli riktigt roligt!! och på söndag blir det jobb, så ska jag plugga lite i helgen också.. Måste klara Kemi-provet så jag får åka på "kryssning" haha! väärt

nu ska jag sova, vi hörs! Kanske skickar ett sms till bloggen om grabbarna kommer upp (vilket jag faktist börjar tvivla på!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0