right or wrong. weak or strong.

find the place where you belong.

killarna är så himla bra!

idag har jag vart i skolan hela dagen! skulle haft redovisning men bara 3 grupper hanns med så det blir imorn istället! och så funderar jag på färg&mönster över min not i lera som jag gjort... får se hur det blir! troligtvis g-klavar om dom blir fina! ;) sen gympa, MMA och jag var med Elina... en regel är bla att man inte får rivas men det gjorde hon så jag har ett litet sår på handleden som svider! ska plåstra om det så det inte kommer massa smuts i stallet! inte så nice!

ska ta en kopp the och vila upp mig en stund framför TV:n för ikväll blir det som sagt stallet och jag kommer nog inte i säng förrän vid 00 troligtvis!

förresten, grabben har gjort det igen! :) jag fick veta fööööre många andra! vilket jag rådiggar! :) igår grämde jag mig över att jag snacka överhuvudtaget för allt blev så himla fel! men nu är det brabra!! :)
här kommer en prtscr:n från grabbarnas facebook. och om ni tittar på inlägget från häromdagen då Jonas skrev till mig så ser ni vad jag menar! :)


lite jobbigt bara att jag typ inte ALLS kommer ihåg hur låtjäveln går.. det grämer jag mig över!
Den har vart första låt på konserterna så jag tycker det har vart svårt (för mig) att riktigt komma in och börja lyssna på en gång... låter riktigt konstigt, för jag vill ju höra och lyssna in grabbarna.. men så blev det!
Som alla andra låtarna så kommer den säkert vara superbra! så stolt! :)


nu sitter jag och lyssnar på klippen från mosebacke.. just nu är det bury it deep. i LOVE this song. så jävla upp&ner på samma gång och det är underbart! självklart tror jag allt detta kommer göra sig mycket bättre på skiva och inte en liten krog. även på utomhusscener, då jävlar kommer jag må bra! det kan jag sätta mitt liv på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0