shopping in my heart <3

you know it.
idag har jag shoppat järnet! allt på rea såklart, you know me!
fick allt för 427 spänn när det skulle kostat 1132,50... och det tycker jag är HUR bra som helst!!! :)
fick ett par skor, 3 sjalar, 3 armband, ett halsband, en tjocktröja, en t-shirt & en skjorta... jag är supernöjd!!! det mesta gick under hundralappen, förutom skjortan och tröjan på 99... men det andra låg på 10-70 spänn... så det var nice! :D riktigt bra grejer :D wihoooo.. jag fick också i mig en supergod lunch på denniso... lite svårt att koncentera mig i spaningstider ;) men det slank ner tillslut!
snart ska jag åka iväg till stallet till min favvopålle och göra lite bogen in, tydligen! får se hur det går! :)
ska ta med mig kameran också så ska ta några fina bilder på honom, lägger in en eller två här sen.. så får ni se prinsen!!! :)

nu ska jag byta om och sånt, sen är jag redo att åka.

Kommentarer
Postat av: helle

HAHAHA så jävla typiskt dig! fyndarN

2010-04-08 @ 01:10:12
URL: http://gillarduost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0