söndag kväll...

..och jag gör mig redo för sängen och nattens drömmar!
Det har vart en härlig dag måste jag säga! Jag vaknade runt halv nio för att se Lovestoned på nyhetsmorgon, dem va bra! och sen var planen att somna om tills runt elva då de skulle spela igen, men tyvärr kunde jag inte somna om, så jag vilade ett tag sen gick jag och gjorde frukost och chillade vid datan! Jag var tvungen att städa skrivbordet då det var som en stor hög och det knappt syntes! Så nu kan jag plugga här, vilket jag behöver! Mina fina kemiböcker ligger här breve och jag har gjort några tal... förstod inte särskilt mycket, så får se hur jag gör imorn! Vet inte ens om det blir prov på fredag :S
Tog nyss en härlig dusch iallafall och ska borsta tänderna, sen ska jag nog skutta i säng och titta på tv som vanligt! Brukar alltid titta på tv innan jag somnar, är jag ensam om det?

Godnatt alla fina! :)


bifogar en del av ett mail jag fick av jonas gamla band. :)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tjena. :)

Hur står det till denna natt?

Ha en bra morgondag! =)

2010-04-19 @ 01:20:32
URL: http://tobbees.com
Postat av: Lillie ♥

Mysig blogg :) !

2010-04-19 @ 08:53:47
URL: http://lliilliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0