voddler skulle sitta fint!

Nu är jag med i en tävling på Jossan's blogg! Kan vinna den där filmtjänsten voddler, och det skulle faktist sitta fint.. Jag kanske kan lära mig att tycka om och njuta av filmer! Jag tycker mer om att titta på filmer/serier jag vet jag gillar än att titta på en helt ny film som jag inte vet någonting om! Kanske kan lära mig att utforska filmer och inte bara säga; den tycker jag inte om! från det jag hört från andra! Vissa filmer fastnar jag för och jag vet oftast efter några minuter ifall jag kommer tycka om den eller inte! Att titta på en ny film eller någon gammal favorit när man vill är ju perfekt!
En av mina favoritfilmer (typ den enda) är A night at the roxbury. Eftersom jag inte sett så många filmer i mina dagar, så förstod jag inte det först... Men nu när alla andra pratar om den och massa andra filmer, så verkar det som att det är en sorst parodifilm. Typ som Epic Movie, att dom tar olika scener från filmer och gör dom igen.
Jag måste ändå säga att den här filmen är typ den bästa som någonsin skapats. Så jävla härlig feeling och bra musik och man blir bara glad av att se på den! Att ha en dålig dag och bara sätta igång filmen gör att man släpper allt annat. Jag såg den filmen första gången hemma hos mina kusiner, i det huset dom bodde i två hus innan de dom bor i nu, så det var några år sedan! Jag var väl runt tio knappt och nu har jag sett den jag vet inte hur många gånger! Absoluta favoritfilmen någonsin!! Se den om ni inte har gjort det! Har sagt till Jossan att se den supermånga gånger och när vi skulle se den hemma hos henne, ville sakerna inte fungera... Så det sket sig! Men jag har för mig att hon har sagt att hon såg den, med hjälp av Voddler. Så tack Voddler :) haha!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Tyler Hilton, stänga av TVn och börja STÄDA!!!! adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0