wihooo frisk luft

..som sätter sig i en igentäppt hals! haha så jävla sämst kondis har jag!!
Men nu var jag ute och cyklade 30 minuter utan stopp (förutom vid övergångsställena) så det känns bra! försöker hosta upp allting nu så hämtar jag igen mig!
Fast jag får damp på mina cepe-hörlurar som glappar järnet! ska se om man kan åka in med dom igen (de har gjort samma sak förut) Har ni något tips på bra hörlurar som inte börjar glappa efter några månader?! Som inte är allt för dyra..

Nu ska jag titta lite på tv en stund, klockan är ju bara halv sju! och om typ två timmar kommer Anna hit så ska vi nog gå med hunden hennes :) det blir trevlans! En kopp té skulle sitta fint nu... Så får det bli! later :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0