yummie!

yes, nu sitter jag här med knäckebröd och the. supergott! men tyvärr håller man sig inte jättemmätt så länge, men i love it ändå :)

sitter och lyssnar på lovestoned nu, tar nog några lyssningar till de låtarna jag inte känner igen för att jag ska tycka om dem.. men än så länge låter det jättebra! lyssnar just nu på love wont wait. damn. damn. damn! i like it :)

ridningen igår gick hur bra som helst! självklart var det småsaker men det ska jag tänka på till nästa vecka! Då blir det "riktig" banhoppning ;) längtar som en tok. och det betyder att det är torsdag efter det också. och HUR underbart är inte det?! ska kolla på onsdag kväll när det går över till torsdag om det kommit upp ;) haha

nu ska jag käka vidare och fixa mig så jag inte kommer försent, måste gå om lite mer än en timme :) skönt!

Kommentarer
Postat av: marre

Vilka är det på bilden till höger i din header? :)



Tävling om smycken i bloggen :) Vill du vara med?

2010-04-22 @ 10:22:22
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-22 @ 12:35:12
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0