Ändrade planer denna morgon!

Jag bestämde mig nyss, att ändra på mina planer...
Att gå ut med hunden knappt två timmar efter ägarna har åkt hemifrån känns lite onödigt. Så istället för att gå med vovven nu så ska jag duscha, fixa mig, käka mannagrynsgröt (och inte göra den lika salt! bleshk!) och sedan gå till hunden ca halv elva och sedan ta bussen strax före elva. Så att gå upp och vattna kände jag att det inte riktigt behövs då jag vattnade i söndags eftermiddag och så regnar det idag... Tar kanske en tripp förbi där i eftermiddag, annars imorn kväll efter stallet kanske! Det löser sig, det regnar ju så blommorna överlever! Bara några dagar kvar nu, sen är det klart och så får jag mina pengar... Nice! :) 1000 spänn för att gå dit några gånger i veckan och spendera totalt 30-40 minuter hemifrån varje gång... Helt okey känner jag!
Nu en kaffekopp senare och kroppen är igång, så ska jag skutta in i duschen och sen bestämma några lämpliga kläder för dagen!
Idag står bara två lektioner på schemat och jag slutar klockan 1500! Tar mig nog direkt hem efter det, skönt! Ska bli kul faktist att börja med några nya ämnen denna terminen och se vad jag fastnar för... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0