aouch. eller inte?

Hemma efter stallet.
Omtumlande... Hade Gerhard, gick jättebra förutom att han stannade och var oärlig en gång så jag ramla av...
Gjorde illa höften lite, axeln lite, huvet gjorde redan ont från skottkärran... och lite skrubbsår senare så satt jag upp igen, sänkte räcket till ett kryss och körde vidare det sista!
Sa även till Mia att jag verkligen inte klarar honom vid hoppning, GÄRNA vid dressyr men när han ballar ur som han kan göra vid hoppning... Så minsta tecken på att han är osäker, gör mig så himla osäker och då blir allt så fel. Jag hoppas på Buckas kanske i framtiden :) Så vi får se nästa vecka vad som kommer att hända!
Tänkte att jag väntar med fikat tills veckan jag fyller år, och kör två flugor i en smäll... Hade ju ändå tänkt ta med tills dess, så det var ju bra :)
Pappa&Åsa var med en stund och tog lite bilder, så får se om det finns någon vettig jag kan lägga upp här! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig. Lång dag imorn... Fast skönt att mitt IV-val inte börjar förrän nästa vecka.. Så lite sovmorgon får jag.. Sen blir det 8.15 till 16.35 som gäller... + en 2 timmars håltimme där. Jag verkligen längtar -.-  Och jag har typ INGEN lunch med CLE i veckan :( typ inte ens samma rast... Ska gå igenom och jämföra dedär.. Måste ju finna tid för fotboll och andra roliga spel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0