Dags för sängen!

Nu ska jag gå och lägga mig.. Ska läsa en stund och sen somna.. ingen tv ikväll för då kommer jag inte somna på ett tag! Så boken får det bli!
Just nu lever jag på Fishermans friend Blackcurrant... Riktigt goda! Ska även dricka min fjärde kopp thé för dagen... Måste bli bättre tills imorn kväll!
Och imorn är det även 4 veckor tills jag fyller år!! :) och 5 veckor till grabbarnas skiva :)  AWESOME!

Fick även 2 par av mina skor.. Men fick även ett par tredje... som va fel.. Så nu har jag ett par vita höga och två par svarta höga... Jag väntar fortfarande på låga vita och ett par gråa höga... Får se om ett av de svarta egentligen ska vara gråa... Får hoppas på det bästa... Men oavsett så behöver jag sälja ett par av de svarta!!
Någon som är intresserad av ett par svarta höga converse i storlek 38 för en ganska billig peng? :)

Godnatt!
Bjuder på några bilder från Rix FM i söndags :) fina tjejer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0