gäsp

Idag ska jag gå och lägga mig tidigt.. dvs om en liten liten stund, ska stänga av datan... Ta en knäckemacka om det finns... gott! och sen lägga mig i sängen och titta lite på tv!
Imorn åker jag till gävle för att gå på diggiloo och hälsa på Jossan lite grann! Men det blir inte lång visit för tåget hem går 07.30 på fredag morgon... Hem och fixa om mig för att sedan åka vid halv fyra igen till huddinge, möta upp Frida och sen rulla till Nyköping! Treadstone's första utomhuskonsert står på schemat och jag är extra glad. Har längtat efter detta ett bra tag nu! Många bilder och videos ska ordnas, för då blir Nissen glad! :)

"har du filmat?..... :)"
"Självklart!" "jag visste att man kunde lita på dig! ;)"


Påminnelse till mig själv! Glöm inte paketen på fredag och inte t-shirten och dylikt!

Och till imorn behöver jag bara komma ihåg plånboken, mojjes skiva, boken & hmm... ett glatt humör! Resten kommer automatiskt! :)

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0