I'm tired of feeling so hopeless.

Hemma efter första skoldagen som varade 50 minuter, en shoppingtur i forum som innehöll köp av skolsaker, ny plånbok och tre par solglasögon :) Hann även göra en undersökning på vart "A new day sun" kommer släppas... Hann bara fråga på två ställen, Åhléns skulle inte få in den men det skulle Akademibokhandeln.. Så då vet jag vart jag ska gå... Ska även fråga Megastore som ligger där, MediaMarkt och övriga butiker som säljer skivor... Just nu lutar det åt att jag skippar typ en kvart på andra lektionen och går en liten stund tidigare på den första.. Och säger att jag ska till läkaren! Värt! :)
Köpte även ett linne och en sjal på cubus... Men jag är nöjd över mina inköp! Jag ska klara denna terminen, jag ska kämpa!!! :) Fina pennor, block och små lappar och sånt som man blir glad av gör nog att man försöker bättre! Jag hoppas på det!
När jag kom hem gick jag ut med Ninja, hon fick välja väg så det blev en längre promenad idag! Vi var ute i 45 minuter, det var så sjukt varmt så vi vilade 5 minuter på en lekplats efter halva vägen... Stackarn har ju svart, tjock päls så hon blir helt slut efter bara några få minuter! Tycker så synd om henne, men hon måste ju ut och gå! Tog en snabb dusch när jag kom hem, så himla skönt! Nu var jag även snäll och hängde tvätten eftersom Åsa har ju skadat sig och har svårt att gå, och ännu mindre att bära saker...
Nu ska jag nog titta lite på Solsidan och ta det lugnt!

Kolla in Brittney Elizabeth på Spotify!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0