koppen är min vän!

Koppen med denna varma dricka är min bästa vän just nu...
Vaniljthé med lite honung i, så himla värt! och sugrör till det... Får hoppas på att det vill göra min hals frisk!

Var ju i stallet idag, fick Gerhard och det gick skitbra :) måste tänka på mina hälar bara... Men det går framåt det med! Ingen bra idé att rida egentligen när man är sjuk.. Men om ridningen är en gång i veckan så får jag offra mig... Jag överlever :) det var bara jävligt varmt och så hostade jag ibland, annars kände jag inte av det särskilt mycket..
Imorn ska jag till Forum med Helle :) Ska försöka fixa väskan som gick sönder i gbg och även kolla efter en väska på HM... Ska se om jag kan hitta något mer fint :)

Nu ska jag gå och lägga mig, men först en dusch!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0