min hals gör så himla ont.

Jag har fortfarande jätteont i halsen... Imorse när jag vaknade kändes det lite bättre... Men efter promenaden med hundarna så började det bli värre... Men men, jag hoppas jag orkar med kvällen!
Idag står caprilli på schemat... Det blir spännande! Hoppas faktiskt på Sanzi :) Önskade även Buckas förra veckan.. Hoppas nog mest på Sanzi ändå för det gick så himla bra förra veckan! :)

Nu ska jag fortsätta vila och titta på Laguna Beach, The Hills osv :)

Återigen; Någon som är intresserad av ett par svarta converse i storlek 38?!?


Kommentarer
Postat av: Cicci

Då är vi två :( jag har vart sjuk sen i lördags, sjukt jobbigt :( slutar aaaldrig hosta.

2010-08-18 @ 20:46:31
URL: http://cecilianygren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0