Nu ska jag gå och lägga mig...


Jag bjuder på en liten fin bild på mig och Lisa när vi satt på tåget ner till götet!
Jag har ont i halsen, hostar och snörvlar för fulla muggar här... Så jag ska kura ner mig i min sköna säng och somna tidigt! Under dessa dagarna har vi inte lagt oss innan klockan 2 en enda dag.. oftast framåt 3-4...  Och sen upp vid 8-10 tiden.. Förutom när jag och Emma sov till 11 :) och imorse gick vi upp halv sju...
Ruskigt trött och mår lite dåligt och så... Men det har varit en superbra helg!
Världens bästa tjejer!


måste bara lägga till att jag har ett stort blåmärke+bula på vänster vad... Kan någon säga mig vad jag har gjort?

Slog i mig lite på tåget när jag lyfte upp väskorna... Men ej benet... och även rumpan i Cillas bil när jag skulle hoppa ur... ajajaj jag har sån himla tur...

Kom på nu att det kanske kom ifrån när jag och Emma åkte fiskebåtarna på Liseberg med alla barn.. Jag skrek Aj hela tiden för det gjorde så ont på benet :p haha kan vart de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0