Redo för skolans alla utmaningar!

Jag måste välja ut en fin och bra bild som ska få pryda ett block jag har... Man kan fixa en egen framsida, alltså sätta in en bild på något fint så man blir glad! Jag ska ta någon bild från Nyköping från mig och grabbsen har jag bestämt! Funderar bara på om det blir krambilden, om den blir bra när jag förstorar upp den... Eller om det blir någon av flumbilderna med Nisse, världens finaste grabb!! :)
Jag ska köpa en skrivare snart, jag längtar! Jag var med pappa i sickla igår och kollade på några olika men inte så jättenoga... Så kollade jag även på nätet igår och jämförde tre st som var helt okey... Två av dem va på rea från och med idag på Siba... Men den jag ville ha mest var fortfarande till originalpris (vad jag vet) men så visade Åsa mig OnOff's reatidning imorse... Skrivaren jag vill ha som kostade 1490 på Siba var nedsatt på OnOff till 1190 tror jag det var... Så den vill jag kirra! Jag kan lätt köpa den för mina egna pengar, jag vill verkligen ha en skrivare... Men skulle inte sitta fel att få den när jag fyller år heller ;) haha Men att kunna skriva ut fina bilder, egna tatueringar med hjälp av tatueringspapper från InkClub som jag ska köpa också... Så kommer jag förhoppningsvis så väl användning för den! Känns bra att ha något man kan använda till skolan, bra att ha om man ska scanna in något viktigt papper och även skriva ut läxor och liknande!

En annan bra sak nu när jag är inne på skolspåret... Jag har valt Företagsekonomi denna hösten, trodde en i klassen skulle läsa det samtidigt, men han ska läsa det i vår... Så mötte jag Jossan i forum efter skolan idag och så fick jag se hennes schema... Hon ska läsa samma kurs som mig nu på hösten... Gissa om jag blev glad över det?!?! :) Vi snackade även om att jag ska få rida hennes lille häst :) Blir kanske på onsdag innan min lektion... Ska snacka med henne om det så kanske vi kan ta bussen direkt efter skolan ut till stallet så kan jag vänta där och så behöver pappa bara hämta efter min lektion! Får se hur det blir, men roligt blir det nog! :)


Jag bjuder på en söt bild på Erik och Nisse. Vem tycker ni är snyggast? :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fina pojkar :)

2010-08-25 @ 12:33:09
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Bella

Nisse såklart! ;)behöver du verkligen fråga?

2010-08-28 @ 08:09:06
URL: http://capricorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0