Stressad i butiken

När jag var och handlade idag så såg jag nytt nummer av tidningen som jag kommer behöva köpa denna månad... haha! Så jag kollar igenom den efter det jag "behöver" men troligen stressade jag igenom och missade eftersom enligt grabbarna så var det den tidningen... Får gå tillbaka till någon butik imorn igen och köpa den på vägen hem! Lite pinsamt men det får jag leva med! ;) Tar kanske med mig någon enslig själ från klassen ;) Haha!
Såg endast recension av skivan idag i den tidningen, 3 av 5 är helt okey tycker jag! Till skillnad från den jag länkade till häromdagen då han bara gav 1 av 5... Inte okey!!!

Nu ska jag titta klart på Fångarna på fortet och ta en knäckemacka och thé... Sen väntar sängen för mig! Imorn blir det sent och upp tidigt både imorn och på torsdag... Tänkte att jag ska "vänja" mig inför nästa vecka då jag måste gå upp tidigt... ;)


Kommentarer
Postat av: emzipemzi flumziz plumziz

haha sötiz då! kan förstå att man snabbar på lite extra eftersom ja.. de e lite.. fel målgrupp för att säga det fint ;) haha. <3<3

2010-08-24 @ 21:35:35
URL: http://emmasito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0